Mely regényéért a leghálásabb Chris Colfer? Elárulta!

Öt éve kezdődött az egykori Glee-sztár, Chris Colfer számára az igazi kaland, akkor jelent meg ugyanis az első regénye, a Kívánságvarázslat. Most pedig az utolsó, hatodik kötetéhez ért a sorozat.



A The Land of Strories: Worlds Collide-ban Connor és Alex még utoljára visszatér a varázsvilágba, hogy rendbe tegyék a dolgokat.


"Messzemenően ezt a könyvemet volt a legnehezebb megírnom. Nem csak azért, mert hajtottam magam, hogy megfeleljek az olvasók elvárásainak, hanem mert meg akartam felelni a prológusban leírtaknak is. Nagyon hálás vagyok, hogy egy ilyen sikeres könyvsorozat szerzője lehetek, ez életem legcsodásabb élménye" - nyilatkozta az EW-nek. Utóbbi pedig nagy szó, hiszen a Glee sorozatban nyújtott szerepléséért Golden Globe díjat is nyert.


A hatodik kötet Amerikában 2017. július 11-én jelenik meg, alább megnézhetitek a borítót. Nálunk a sorozat második kötete érkezik idén a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában.


Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.